torsdag 28 mars 2013

Puss i påsk


Dagens promenad vid Vivesholmar gav hopp om varmare tider. Dragkedjan i jackan åkte ner och vantarna glömde jag kvar vid cykeln, bara det, att jag glömde vantarna...Fantastiskt!

Hoppas ni har förhoppningar om en fin påskhelg. Själv ska jag arbeta och tjäna grova pengar... Eller... Grova och grova är väl att ta i... Arbeta ska jag i alla fall. Men innan dess blir det släktmiddag och  ridlektion. Måste ju ha balans här i livet mellan nytta och nöje. Då helst med övervikt på det sistnämnda! 

GLAD PÅSK PÅ ER GOTT FOLK! 
Var nu lite lagom rädda om er, ni vet... 
Snälla flickor får aldrig kyssa vackra pojkar och vise versa!

11 kommentarer:

Linnea sa...

Glad Påsk Åsa!

Unknown sa...

Åh, glömda vantar!! Hoppas på mer sånt framöver! Ha en kanonskön påsk, trots jobb! Jag jobbar också litegrann.

Ingrid sa...

Jag känner att jag måste ge mig iväg till Vives snart. Jag har inte varit där sedan jag var barn.
Ha en riktig Glad Påsk även om den innebär arbete!
Kram, Ingrid

Znogge sa...

Glad Påsk önskar jag dig och din familj!

Här blir det lite släktträffar och födelsedagsfirande.

Kram

SoF sa...

Tack Åsa!

Önskar dig en skön & glad Påsk (trots arbete)!!

♥ ♥

Anonym sa...

Jag önskar dig en fin Påsk trots att du tillhör skaran som måste tjäna grova pengar.
Kram Bosse
Ps. Jag ska genast gå och pussa på Solveig.

Mia sa...

Vårsolen gör under med arbetslusten också. Utan vantar, livet känns lättare och dagarna blir längre.
Ha en fin påsk :)

mammaxtre sa...

Den där balansen....

Glad påsk!

Carita Liljendahl sa...

Åååh så vackert det är där du fotograferat. Kargt men fint!

OddStyle.dk sa...

Rigtig dejlig påske søndag ønskes du og dine :-)
Stort kram herfra

Rigmor sa...

Och så här lite på efterkälken...God Fortsättning på påsken!!!
Här tjänas det lite mindre med pengar...var ledig både påskafton och påskdagen, tar igen det med att klämma till med full dag i morgon istället!!
Vacker bild från en vacker ö...snart får vi njuta av det i real life, och förhoppningsvis lite varmare då!!
Kram kram