fredag 10 februari 2012

Taskig morgon

Fredag morgon, ser mig i spegeln, vänder bort blicken och tänker " Fy f-n vad jag ser ut!"
För lite sömn, för många tankar. Ingen löpning, ingen ridning, ingen simning. Skitvecka! Bara tre dagar kvar att göra något åt detta elände.
Nej, jag tänker inte bjuda på någon bild av detta avskrap till människa, istället får ni njuta utav ett vackert sto, hon heter Marsja och bor på Gannarve gård, en mycket snäll och godmodig dam.






Min startbild på datorn, en bild som får mig att längta och blir alldeles varm inombords.

8 kommentarer:

tove sa...

Du är inget avskrap! Å för den delen är du en jäkligt fräsch 40+ are som max ser ut å va 35 enligt mig!

SoF sa...

Säkert "bara" bristen på träning som gör att dina tankar spelar dig ett spratt med negativa tankar - jag gissar på att när du väl får möjlighet att träna så är du hur vacker som helst...igen. :)

Soliga hälsningar/Trevlig (tränings)helg!

Anonym sa...

Fin hästbild, som vanligt! Du får peppa upp dig med nåt annat, så du blir glad igen.
heanku

Åsa! sa...

Tove: Åh snälla du, tack :)

SoF: Det kan nog vara så... Önskar dig en trevlig helg!

Heanku: Det blir träning i morgon :) Kul att du gillar bilden!

Min plats i solen sa...

Du snygging, ta dig en ny titt i spegeln och se den fantastiska kvinnan vi ser i dig och som jag är säker på att din omgivning också ser. En klok kvinna, snyggare och starkare än någonsin och med ett stort hjärta. Dessutom tar du de mest fantastiska bilder som får hela min själ att längta till Gotland.

Ta hand om dig vännen och glöm inte bort att du är fantastisk!

Kram Lotta

Ninja sa...

Hon har fått syn på något intressant där i fjärran...
Jag har också en häst som skärmsläckare....

Znogge sa...

Så snälla ögon hon har!

Hoppas helgen blir bättre då än veckan...

mammaxtre sa...

Ja du, skitveckor vill man gärna slippa. Tänker dock att det är en del av livet. Svårt att komma undan. För lite sömn gör en ful och eländig. Vet jag med besked, tyvärr...

Sköt om dig