onsdag 22 februari 2012

Tuff start.

Masja, Poem och Cookie har fått syn på något. Masja och Poem är helsyskon, lika men ändå olika. I kväll när jag borstade Masjas huvud blundade hon och lutade mulen mot mig. Ni förstår, mitt hjärta smälter och jag önskar att jag hade vågat ta denna kontakt långt tidigare i mitt liv.

Det känns i kroppen ikväll att jag gått ut hårt den här veckan.

Gympa i måndags.
Simning igår.
Ridlektion ikväll.

Frågan är om det finns någon muskel som inte fått veta att den lever?

I morgon får det bli lite lugnare, då blir det städning på förmiddagen och ergonomi-kurs på eftermiddagen. Inget mera, punkt slut.

5 kommentarer:

Znogge sa...

Det räcker väl mer än väl. Själv funderar jag på att simma i morgon också men huset behöver en översyn. Får se hur det blir...

Ninja sa...

Jag gillar din ö....skulle kunna tänka mig att ta steget över....men han bredvid har fastnat rejält i Fjollträsk :)

SoF sa...

Å kom nu ihåg: Bara 2 saker imorgon Åsa!!!
;)

Varma halvt-om-halvt-storm-hälsningar!

mammaxtre sa...

Tänk om du ännu inte hade tagit kontakt. Tänk så rik du nu har blivit och så fattig du hade varit.

Fina hästar som jag förstår ger dig ro. Härligt

Stolpås Gård sa...

Så fint du har det tillsammans med dina hästar, det är kärlek!
Flitig du är på träningsfronten med, jag ligger långt efter...hur ska jag hinna till sommaren?? ;)
Ha en fin kväll,
kram Sussi/Stolpås gård